Monday, February 2, 2009

blues ti-yus-day ...bowink...


bosan jek...

korang santai laa ngan teka teki yg siut nih....

...................


Hitam, panjang, dipeluk dan diapit dua paha. apa dia??

answer : Orang sedang panjat tiang talipon.


Apa nama sudirman masa kecil?

Answer : Sudirboy


Rumah apakah yang gunakan banyak air?

answer : Rumah terbakar


Apa yang mahal pada BMW?

answer : Huruf W. Cuba tukarkan W ngan X. Jadi BMX. Kan murah tu...


Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?

Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat


Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...


Gajah terbang dengan ape?

Answer: Dengan susah payah...


Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?

Answer: Tahi hidung


Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

Answer: Tukang gali kubur


Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe


Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?

Answer: - Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'

- Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan


Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?

Answer: Usus


Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?

Answer: Pembohong...


Siape yang menemukan dompet kulit?

Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.


Dalam banyak2 kera, kera apa pandai menaip?

Answer: KERAni..




Di Suatu Pagi Dalam kelas 5Genius Sekolah kebangsaan Melayu Kita..

Cikgu Anita menguji kepintaran Pemikiran muridnya.....


Cikgu Anita: Ali, ada 3 ekor burung duduk kat atas pokok, 1 daripadanya kena lastik berapa yang tinggal??

Ali: Satu cikgu, yang lain dh lari.

Cikgu Anita: Salah tinggal lagi dua, tapi cikgu suka cara Ali berfikir.

ALI: Cikgu, saya pun ade satu soalan.. ada 3 orang perempuan sedang beli eskrem.. satu daripadanya terus makan ekrem tu, yang satu tu pulak gigit dulu baru makan, dan yang lagi satu dia jilat tepi-tepi dulu baru dia hisap eskrem tu... antara perempuan tu yang mana dah kawin??

Cikgu ANita: Yang jilat tepi-tepi tu...

Ali: Salah... yang pakai cincin laa ahahahahaha... tapi saya suka cara cikgu berfikir...




1 comment:

  1. hmm...mmg siot tol teka teki ni...huhu

    ReplyDelete

Si Dia

Si Dia
Sape La Minah Nih