Tuesday, February 17, 2009

-PeNaNggaH 16-

salam Sejahtera...
malas lak nak update Blog..
tapi pasal bosan gua update gak....
kali ni cite pasal budak2 PENANGGAH..
tau ape?? kalu xtau meh gua gitau...
14hb Feb 2009 suma orang tau Valentine Day.
hehe korang mesti bagi bunga kat awek korang ek...
huahuahua.. gua xbagi pon sebab poket kering haha...
padahal 14hb ari tu genap setahun gua kapel ngan dia...
xpe arr xdpt bunga dpt lagi best.. kuikuikui...
"seterit tu de poing"... 14hb tu membe gua(jemboo) punya adik pompuan telah selamat langsungkan pernikahan... jadi sebagai kawan..
KAMI N THE GANG dilantik menjadi penanggah dimajlis perkahwinan nanti..
so korang tengokla pic pic ni buat santapan...

makcik-makcik.. akak-akak sibuk sediakan bahan2 utk majlis esok hari... yang tolong2 tgk pon ade.hehehe


Ni Ar Salah satu keje Penanggah.. cuci pingan selain angkat pingan, lap meja, macam2 ar.. huhu
Malam sebelum kenduri tu kitorang ditugaskan menjaga khemah pengantin.. so kitorang kena bersengkang mata arr reramai...
kitorang lepak borak2.. lebih kurang kul 5.30 pagi kami disajikan Roti canai oleh Maharaja Lee Kaya Raya.. hahaha

Inilah dia RAja Roti canai Malam tu...6 bijik dia balun....
macam hang Kebun jugak laa dia nih...

Esoknya..

Dah siap sedia dh tpt utk kitorang bekerja.......

Benda yang bakal kitorang kerjakan nanti...huhuhuh

Mamat Roti canai yang perasan dirinya cam Farid Kamil.. Wei mat Farid Kamil Xde.. Farid Podak ade.. ahahahaha

Amik Mood Dulu sebelum kerja.....

Kerja dh bermula beb.. aku, panjang, lee memang perform abis arr ari tu.. Wak tong Yang botak tu Tgk je.. abiskan rokok.. ahahahaha.. ampun pak....

Ni gua laa ni.. owner blog nih.. huehuehue.. apepun kitorang suma Perform gila2 ari tu... pendek kata.. kitorang arr Man Of The Match ari tu.. pada kawan2 yang pic dia xde dlm ni sori arr korang pon perform gak ari tu.. cuma pic korang xde je ...huhuhu.....

Then Pada Raja Sehari hari tu kitorang doakan kalian berkekalan ke akhir hayat....


1 comment:

Si Dia

Si Dia
Sape La Minah Nih