Tuesday, January 20, 2009

Suatu Ketika DiZaman Rempit


Yang Atas Tu Motor Gua Laa.. hmm tapi dh Let Go
Sedih Beb... WFX6490 Kalu Jumpa Picit Horn Laa
Banyak Memori Gua Ngan Motor Nih
Pic Ni Masa Nak Balik Raya Tahun 2006

Pic ni Pon sama cam yang atas

Pic Ni Snap Kat Genting Hujung 2005 Kot
Lebih Kurang Kul 2Pagi pastu Kitorang
Trun Pi Lepak Telok Cempedak

Raya 2006
Dari Kiri Korang Ayie,leme,yang xde onwer tu moto Faizal
dia xde coz tgh amek gambar ni, sebelah tu Areen best fren
Dunia Akhirat Aku, next Pijo, pastu sape lagi kalu bukan Aku
sebelah aku tu Daus.

Ni Lak Pic Kat Genting Di Penghujung Zaman rempit
kira last arr kitorang kuar jln2 reramai cani.. lepas tu
kitorang dh tak Rempit lagi... huhu best Moment.. 2006

Best beb Masa main moto nih.. kena kejar Ngan polis. Langgar Roadblok Suma kitorang dh rasa, Lu x caya Lu Try arr.. Kantoi ngan polis MENDAPAT ar
hahahahaha....

No comments:

Post a Comment

Si Dia

Si Dia
Sape La Minah Nih